• Klantgericht verkopen Binnendienst

KLANTGERICHT VERKOPEN BINNENDIENST

Hoe zet je een aanvraag effectief, en op een klantgerichte wijze, om in een concrete boeking of aankoop? In de verkooptraining binnendienst leer je initiatief te nemen en datgene te doen waarmee je de opdracht binnen zult halen. Je ervaart daarbij het verschil tussen ‘order taking’ en ‘order getting’. Een leuke inspirerende verkooptraining die je werk nog leuker zal maken! Een gave training voor zowel B2B als B2B Binnendienst Verkopers.

Duur van de training

Wij kunnen een training Verkopen Binnendienst aanbieden vanaf één dag of twee dagdelen. De meeste verkooptrainingen die wij geven bestaan uit 3 dagdelen met een tussenpozen van 3 weken tussen iedere trainingsdag.

Concreet doel & praktische aanpak

Iedere Letsgoactive training start met het bepalen van het te behalen doel. De training maken wij zodanig dat het doel dat jij hebt en jouw organisatie heeft met de training wordt gerealiseerd. De manier van trainen en de actieve werkvormen maken de training heel praktisch en voelbaar voor de deelnemers. Zo zorgen we ervoor dat hetgeen we trainen in de praktijk wordt toegepast en het resultaat daadwerkelijk wordt behaald. Wij vertellen je er graag meer over.

Mogelijke leergebieden:

  • Klantgericht denken en doen, bewustwording.
  • Givability®, excellent Gastheerschap aan de telefoon.
  • Aanvragen omzetten in opdrachten of orders.
  • Gepreksleider zijn en blijven.
  • Van ‘order taking’ naar ‘order getting.
  • De kracht van een grondige inventarisatie.
  • Leren overtuigend klantgericht adviseren.
  • Optimaliseren van iedere aanvraag.
  • Oefen met praktijksituaties.
  • Omgaan met tegenwerpingen en (prijs)bezwaren.

We stellen de training in overleg met jou op maat samen met onderwerpen waar jouw team beter van wordt. 

Verwacht resultaat

Door met zelfvertrouwen steeds nieuwe vragen te stellen aan de klant en prospect maken jouw teamleden het verschil. De meeste organisaties blijven steken bij basisvragen. Jullie niet meer! Jullie bouwen zo direct een band op met de beller. En daardoor is de kans veel groter dat hij/zij een optie en/of offerte wil ontvangen èn dat die door gaat!

Aanpassingsmogelijkheden

De training maken wij geheel op maat voor jouw organisatie of afdeling. Met voorbeelden en oefensituaties uit de praktijk van de deelnemers.

In welke talen kunnen wij de training geven

  • Nederlands
  • Engels

Waar verzorg(d)en wij succesvol trainingen op dit gebied:

Daarom Letsgoactive

  • Praktisch & resultaatgericht
  • Gedreven, ervaren trainers
  • Hoge intensiteit, veel dynamiek
  • Dé experts in Givability® & Hospitality
  • Sinds 2001 toonaangevend in Gastheerschap trainingen

Ik adviseer je graag!

Mariëlle Willems foto

Mariëlle Willems

 

REFERENTIE

“Bij Letsgoactive voel je dat je echt klant bent en wordt je geholpen met een persoonlijke benadering en op maat gemaakte persoonlijke aanpak. De trainingen zijn inspirerend, actief, motiverend en bruisen van energie.”
Dennis Rook, Manager Verkoop Irado

Maak een feestje van je werk!