ONDERSCHEIDEND GOEDE KLANTBELEVING

Het ultieme doel van iedere organisatie: een glimlach toveren op het gezicht van ‘klanten’. Een glimlach omdat de ander je begrijpt of goed helpt. Een glimlach van blijdschap, van aangenaam verrast zijn. Een glimlach omdat je je prettig voelt of geniet van het moment. Wanneer die glimlach ontstaat is er meer gebeurd dan de (trans)actie op zich. Er is een mooi moment gecreëerd, een beleving.

En juist zo’n mooi moment zorgt ervoor dat deze klant, gast of patiënt, fan wordt van jouw organisatie. Pas vanaf een ‘rapportcijfer’ 9 is een klant fan van een organisatie geworden. Dan vertelt hij anderen enthousiast over zijn beleving en, indien van toepassing, komt hij zeker terug. Dat betekent dat ‘goed’ niet goed genoeg is om van een klant een echte fan te maken.

Givability® is de kracht van het geven. Van het geven van aandacht zonder er iets voor terug te verwachten. En dat is niet altijd en voor iedereen even eenvoudig. Daarom ontwikkelden wij 7 praktische principes die je helpen een ongelooflijk goede ‘gastheer’ of ‘gastvrouw’ te zijn voor je klanten en je collega’s. Principes die toe te passen zijn in elke branche, elke organisatie, afdeling en functie. Gebruik ze om een 9+ beleving te realiseren en zo fans te creëren voor jouw organisatie!

We bepalen samen het unieke DNA profiel van je organisatie. Met behulp van onze ‘Puzzel van Gastvrijheid’ helpen wij je vervolgens een onderscheidende klantbeleving te ontwikkelen.

Terug

VOOR EEN OPTIMAAL RESULTAAT 

Enerzijds met de onderscheidend goede klantbeleving, anderzijds door klanten ongelooflijk goed te helpen ga jij je resultaat aanzienlijk verbeteren en optimaliseren. Dit resultaat kan een verkoopresultaat zijn, maar je kunt ook denken aan klanttevredenheid, imago, zelf-organiserend vermogen van het team, meer en beter Leiderschap, zelfvertrouwen van de deelnemers en uiteraard werkplezier.

Wanneer je producten of diensten verkoopt helpen wij je deze verkopen te laten stijgen. We doen dit met behulp van o.a. ons bekende Helpen-Principe, één van de 7 principes van Givability® en al ruim 12 jaar de basis van al onze verkooptrainingen. Je leert klanten of gasten niet meer iets te verkopen, maar vooral goed te helpen. Hen te adviseren. Het resultaat: een hogere gemiddelde besteding en een nog blijere klant.

Bovenal leidt Givability® tot een omgeving waar zowel klanten, gasten, bezoekers, patiënten als medewerkers zich echt welkom voelen. Waar medewerkers met trots en vanuit het hart met ‘klanten’ omgaan en waar deze ‘klanten veranderen in fans.

Terug

AANZIENLIJK MEER WERKPLEZIER

Mensen maken het succes van een organisatie. Wanneer mensen tot bloei kunnen komen binnen een organisatie ervaren zij meer werkgeluk en dragen zij actief bij aan de groei van de organisatie.

In de 16 jaar dat wij mensen in organisaties trainen in Hospitality, Leiderschap, Verkopen en Samenwerken is voor ons één ding heel duidelijk geworden: mensen groeien vooral als zij hun werk leuk vinden en de werksfeer als goed ervaren. Wie zijn werk echt leuk vindt doet het met veel plezier en is daarmee automatisch een betere gastheer of gastvrouw voor klanten, gasten, patiënten of bewoners en een leukere collega om mee samen te werken. Bovendien is het resultaat van mensen met werkplezier aanzienlijk beter.

Wij zien het dan ook als onze missie het werkplezier van zoveel mogelijk mensen te helpen verhogen en zo bij te dragen aan zowel het resultaat van mens als organisatie. De 7 principes van Givability® hebben allen een duidelijke link naar het vergroten van werkplezier. Wij helpen medewerkers bij zichzelf en hun collega’s leiderschap te ontwikkelen.

We zetten iedere medewerker zelf aan het stuur van zijn of haar eigen werkplezier en zorgen ervoor dat dit actief bijdraagt aan een onderscheidend goede klantbeleving. Leren ‘geven’ levert heel veel op en wij beloven je dat je werk er (nog) leuker van wordt!

Terug

Ik adviseer je graag!

jeff dadema foto

Jeff Dadema

 

GIVABILITY® = LEIDERSCHAP

Er schuilt een leider in iedereen. Met de 7 principes van Givability® maken wij deze leider in mensen wakker. Ze vormen een geweldige tool om mensen het beste uit zichzelf te laten halen en tot bloei te komen. We leren je weer creatief te zijn, initiatief en verantwoordelijkheid te nemen. Boven jezelf uit te stijgen. De 7 principes leiden tot proactieve, alerte managers en medewerkers. Die weten wat er mogelijk is en daardoor in staat zijn passende en soms verrassende oplossingen te bedenken. Zij zijn betrokken en dragen actief bij aan het ontwikkelen van de afdeling en organisatie.

Givability® is een Leiderschapsprogramma pur sang maar dan niet alleen voor de formele leiders binnen je organisatie, maar voor alle medewerkers! Het maakt niet uit wat je doet, met Givability® ben je in staat je invloed te vergroten, je klanten blijer te maken en je resultaat te vergroten. Ervaar het zelf.

Terug

SAMEN BEREIKEN WE MEER

Werken aan en vanuit Givability® leidt tot een gastvrije cultuur binnen je organisatie. Waar mensen klaar staan voor elkaar en elkaar helpen waar ze kunnen. Waar iedereen zijn of haar verantwoordelijkheid neemt en waar actief wordt samengewerkt. Samen bereiken we altijd meer dan ieder afzonderlijk. Een onderscheidende klantbeleving maak jij niet alleen, dat doe je met de mensen om je heen.

Givability® is natuurlijk net zo belangrijk in de samenwerking met je collega’s als in de omgang met je klanten. De 7 principes zijn zonder uitzondering ook hier leidend. In onze teambuilding programma’s maken wij dan ook gebruik van elementen uit onze Givability® programma’s.

Samen zijn jullie in staat de wereld van jullie klanten en van elkaar beter te maken! Let’s go Active!

Terug

TER INSPIRATIE,  HET GIVABILITY® BOEKJE

Maak een feestje van je werk!
ruim 100.000

mensen getraind

waarvan 2.500

in Givability®

met 10

trainers

actief in 6

landen