23jaar

ONZE UNIEKE GIVABILITY® FILOSOFIE

Givability® is veel meer dan een Hospitality of Gastvrijheid training, het is een mindset en draait om het leiderschap van iedere medewerker. Givability® bestaat uit de Engelse woorden ’to give’, geven en ‘ability’, vermogen. Givability® is het vermogen om te geven. Geven, niet om te ‘pleasen’ maar vanuit leiderschap. Met jouw knop op geven ben je in staat een onderscheidend goede beleving te realiseren, zaken in gang te zetten en keer op keer het verschil te maken. Daadwerkelijk impact te maken in het leven van anderen en het beste uit jezelf te halen. Ongeacht je branche, sector of industrie en of je nu spreekt van klanten, cliënten, gasten of patiënten.

Givability® bestaat uit 7 concrete principes waarmee jij in staat bent een gastvrije omgeving te creëren, verwachtingen te overtreffen en het resultaat van je organisatie of team te vergroten. Givability® gaat uit van de kracht van iedere medewerker. Zelf aan het stuur plaatsnemen en impact maken. Je kunt met Givability® aan de slag met jouw team, de hele organisatie en nu ook individueel. Voor leidinggevenden hebben we een speciale training Gevend Leiderschap, effectief en Givability® gedreven leidinggeven en een Masterclass Gevend Leiderschap.

Wil je met je team of hele organisatie aan de slag met Givability®, neem dan hier contact met ons op voor een vrijblijvende kennismaking. We maken graag een voorstel voor je.

ONDERSCHEIDEND GOEDE HOSPITALITY EN EEN 9+ KLANTBELEVING

Het ultieme doel van iedere organisatie: een glimlach toveren op het gezicht van ‘klanten’. Een glimlach omdat de ander je begrijpt of zich goed geholpen voelt. Een glimlach van blijdschap, van aangenaam verrast zijn. Een glimlach omdat je je prettig voelt of geniet van het moment. Wanneer die glimlach ontstaat is er meer gebeurd dan de (trans)actie op zich. Er is een mooi moment gecreëerd, een beleving.

En juist zo’n mooi moment zorgt ervoor dat deze klant, gast of patiënt, fan wordt van jouw organisatie. Pas vanaf een ‘rapportcijfer’ 9 is een klant fan van een organisatie geworden. Dan vertelt hij anderen enthousiast over zijn beleving en, indien van toepassing, komt hij zeker terug. Dat betekent dat ‘goed’ niet goed genoeg is om van een klant een echte fan te maken.

Givability® is de kracht van het geven. Van het geven van aandacht zonder er iets voor terug te verwachten. En dat is niet altijd en voor iedereen even gemakkelijk. Daarom ontwikkelden wij 7 praktische principes die je helpen een ongelooflijk goede ‘gastheer’ of ‘gastvrouw’ te zijn voor je klanten en je collega’s. Principes die toe te passen zijn in elke branche, elke organisatie, afdeling en functie. Gebruik ze om een 9+ beleving te realiseren en zo fans te creëren voor jouw organisatie!

Terug

GIVABILITY® = HOSPITALITY + LEIDERSCHAP

Leiderschap is een keuze. Er schuilt een leider in iedereen. Met de 7 Givability® Principes maken wij deze leider in mensen wakker. Ze vormen een geweldige tool om medewerkers het beste uit zichzelf te laten halen en tot bloei te komen. We leren je weer creatief te zijn, initiatief en verantwoordelijkheid te nemen. Boven henzelf uit te stijgen. De 7 principes leiden tot proactieve, alerte managers en medewerkers. Die weten wat er mogelijk is en daardoor in staat zijn passende en soms verrassende oplossingen te bedenken. Zij zijn betrokken en dragen actief bij aan het ontwikkelen van de afdeling en organisatie.

Givability® is naast een Hospitality programma een Leiderschapsprogramma pur sang maar dan niet alleen voor de formele leiders binnen je organisatie, maar voor alle medewerkers! Het maakt niet uit wat je doet, met Givability® ben je in staat je invloed te vergroten, je klanten blijer te maken en je resultaat te vergroten. Ervaar het zelf!

Terug

GEVEND LEIDERSCHAP

Formele leiders (op ieder niveau) binnen jouw organisatie hebben een grote invloed op zowel klantbeleving als het werkgeluk van de medewerkers. Een gastvrije organisatie vergt dan ook een specifieke leiderschapsstijl. Met Givability® als basis vormt Gevend Leiderschap (Empathisch Leiderschap / Caring Leadership) de basis voor succes op dat gebied. Gevend Leiderschap is leidinggeven met de knop op geven. Mensgericht en empathisch leidinggeven en een goede leider zijn waar je teamleden graag mee en voor werken. Het maakt leidinggeven effectiever en daadwerkelijk makkelijker omdat je medewerkers beter meekrijgt en alles soepeler verloopt.

Je leert een veilige omgeving te creëren waarin de mensen in jouw team tot bloei kunnen komen en initiatief en verantwoordelijkheid durven nemen. Een gevend leider weet hoe hij of zij het beste uit mensen naar boven kan halen, kan inspireren en met behulp van de 7 principes een leider te zijn waarvoor teamleden door het vuur gaan. Met een beter resultaat, een onderscheidend goede ‘klantbeleving’, betrokkenheid en heel veel werkplezier tot gevolg. Maar je leert ook op een gevende manier te leiden en sturen. We doen dat met 6 concrete aandachtsgebieden. Op de pagina over Gevend Leiderschap lees je er nog veel meer over.

Terug

SAMEN BEREIKEN WE MEER

Werken aan en vanuit Givability® leidt tot een gastvrije cultuur binnen je organisatie. Waar mensen klaar staan voor elkaar en elkaar helpen waar ze kunnen. Waar iedereen zijn of haar verantwoordelijkheid neemt en waar actief wordt samengewerkt. Samen bereiken we altijd meer dan ieder afzonderlijk. Een onderscheidende klantbeleving maak jij niet alleen, dat doe je met de mensen om je heen.

Givability® is natuurlijk net zo belangrijk in de samenwerking met je collega’s als in de omgang met je klanten. De 7 principes zijn zonder uitzondering ook hier leidend. In onze teambuilding programma’s maken wij dan ook gebruik van elementen uit ons Givability® programma. Samen zijn jullie in staat de wereld van jullie klanten en van elkaar beter te maken! Let’s go Active!

Terug

WIJ GELOVEN IN:

GIVABILITY®

Givability® is de kracht van ‘geven’. Je ‘interne knop’ op geven zetten vormt de basis van zowel goed Gastheerschap, Hospitality als inspirerend Leiderschap. Givability® helpt jou het verschil te maken.

MAAK EEN FEESTJE VAN JE WERK

Doen wat je leuk vindt en dat ongelooflijk goed doen! Een feestje maken van je werk betekent er alles uithalen wat erin zit en plezier uitstralen. Dat kan in iedere baan en bij elke organisatie.

HELPEN -PRINCIPE

Dat doen wat de ander echt nodig heeft in plaats van wat jij vindt dat hij nodig heeft. Dat is waar ons Helpen-Principe voor staat. De basisgedachte achter onze klantgerichte manier van werken en -verkopen.

WERKPLEZIER

Bij Letsgoactive hebben we een missie: het werkplezier van zoveel mogelijk mensen vergroten. Door hen te inspireren, beter te maken in hun vak en zonder barrières plezier te leren maken met klanten en collega’s.

Kunnen we je blij maken met ons E-Book ‘Werken en leidinggeven met de knop op geven’?

Kunnen we jou alvast inspireren met ons E-Book?

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

ruim 850.000

mensen getraind

waarvan 150.000

in Givability®

met 14

trainers

actief in 5

landen

Maak een feestje van je werk!
nl