• Verkooptraining Front Office

VERKOOPTRAINING FRONT OFFICE 

Wij gaan met jou en je team aan de slag om de kwaliteit van de reserveringen (verder) te optimaliseren o.a. met gerichte gesprekstechnieken en Givability®. Concreet houdt dat in dat we je leren op een klantgerichte manier te werken en grondig te inventariseren waarmee je een klant blij kunt maken en vervolgens datgene te adviseren en verkopen waar de klant voor komt. Daarnaast gaan we aan de slag met up- en downselling en leer je in alle opzichten een professionele partner te zijn voor je klanten.

Duur van de training

Wij kunnen al een Front-Office verkooptraining aanbieden vanaf één dag of twee dagdelen. De meeste Front-Office verkooptrainingen die wij geven bestaan uit 3 dagdelen met een tussenpozen van ca. 3 weken.

Concreet doel & praktische aanpak

Iedere Letsgoactive training start met het bepalen van het te behalen doel. De training maken wij zodanig dat het doel dat jij hebt en jouw organisatie heeft met de training wordt gerealiseerd. De manier van trainen en de actieve werkvormen maken de training heel praktisch en voelbaar voor de deelnemers. Zo zorgen we ervoor dat hetgeen we trainen in de praktijk wordt toegepast en het resultaat daadwerkelijk wordt behaald. Wij vertellen je er graag meer over.

Mogelijke leergebieden:

  • Klantgericht denken en doen, bewustwording.
  • Basis Revenue Management.
  • Givability®, excellent Gastheerschap aan de balie en aan de telefoon.
  • Werken vanuit het Helpen-Principe.
  • Aanvragen omzetten in reserveringen en reserveringen optimaliseren.
  • Gepreksleider zijn en blijven.
  • Van ‘order taking’ naar ‘order getting.
  • De kracht van een grondige inventarisatie.
  • Leren overtuigend klantgericht adviseren.
  • Optimaliseren van iedere aanvraag.
  • Oefen met praktijksituaties.
  • Omgaan met tegenwerpingen en (prijs)bezwaren.

We stellen de training in overleg met jou op maat samen met onderwerpen waar jouw team beter van wordt. 

Verwacht resultaat

Na de training zijn de deelnemers in staat alles uit een aanvraag te halen. Denken en handelen zij op een klantgerichte wijze en beheersen zij de juiste gesprekstechnieken. Een beter klantcontact, een hogere klanttevredenheid, een hogere conversie en beter verkoopresultaat zijn het resultaat van deze training.

Aanpassingsmogelijkheden

De training maken wij geheel op maat voor jouw hotel of team. Met voorbeelden en oefensituaties uit jullie praktijk.De training kan worden uitgebreid met Revenue Management.

In welke talen kunnen wij de training geven

  • Nederlands
  • Engels

Waar verzorg(d)en wij succesvol trainingen op dit gebied:

Daarom Letsgoactive

  • Praktisch & resultaatgericht
  • Gedreven, ervaren trainers
  • Hoge intensiteit, veel dynamiek
  • Dé experts in Givability® & Hospitality
  • Sinds 2001 toonaangevend in Gastheerschap trainingen

Ik adviseer je graag!

Mariëlle Willems foto

Mariëlle Willems

 

REFERENTIE

“Wij hebben voor Letsgoactive gekozen om onze training te verzorgen vanwege hun vakkennis (groot voordeel), enthousiasme en omdat het (h)eerlijke mensen zijn om mee te werken. Met concrete praktijkvoorbeelden kunnen wij weer aan de slag. Wij hebben vooral geleerd om beter te luisteren naar je gast/klant waardoor wij de verkoop kunnen optimaliseren.“
Patricia van Keulen, Booking Office Supervisor Novotel Amsterdam Airport

Maak een feestje van je werk!