TRAINING ‘TELEFONISCH VISITEKAARTJE’
Vaak is een telefoontje, na de website, het eerste contact dat mensen hebben met jouw organisatie. En hoe dat gesprek verloopt, bepaalt het gevoel van welkom bij klanten, gasten, cliënten of patiënten. De meeste organisaties blijven steken bij basisvragen. Jullie niet meer! In de training leren de deelnemers met zelfvertrouwen steeds nieuwe, verrassende vragen te stellen aan de beller en maken zij het verschil. Zij bouwen zo direct een band op met de beller. En daardoor is de kans veel groter dat de beller zich gehoord en dus beter geholpen voelt.
Duur van de training
De training ‘Telefonisch Visitekaartje’ bestaat uit één of twee intensieve dagdelen.
Concreet doel & praktische aanpak
Iedere Letsgoactive training start met het bepalen van het te behalen doel. De training maken wij zodanig dat het doel dat jij hebt en jouw organisatie heeft met de training wordt gerealiseerd. De manier van trainen en de actieve werkvormen maken de training heel praktisch en voelbaar voor de deelnemers. Zo zorgen we ervoor dat hetgeen we trainen in de praktijk wordt toegepast en het resultaat daadwerkelijk wordt behaald. Wij vertellen je er graag meer over.
Mogelijke leergebieden:
- Klantgericht denken en doen, bewustwording.
- De wetten van communicatie.
- Je interne knop op geven leren zetten met de 7 principes van Givability®.
- De ideale structuur van het inkomende telefoongesprek.
- Echt verbinding leren maken door open vragen te stellen.
- Klanten adviseren met behulp van de klantgerichte ABC-Methode.
- Omgaan met lastige situaties aan de telefoon.
We stellen de training in overleg met jou op maat samen met onderwerpen waar jouw team beter van wordt.
Verwacht resultaat
Na de training zijn de deelnemers in staat hun ‘interne knop’ op geven te zetten en echt verbinding te maken aan de telefoon. Met als resultaat leukere gesprekken die aanzienlijk meer opbrengen. De training leidt tot tevreden ‘klanten’ en meer werkplezier.
Aanpassingsmogelijkheden
De training maken wij geheel op maat voor jouw organisatie of afdeling. Met voorbeelden en oefensituaties uit de praktijk van de deelnemers.
De training is uit te breiden met verschillende onderwerpen als verkopen, adviseren en omgaan met lastige situaties. Wij adviseren je graag.
In welke talen kunnen wij de training geven
- Nederlands
- Engels