• Hospitality & Klantgerichtheid in (financiële-) dienstverlening

GASTVRIJHEID & KLANTGERICHTHEID IN FINANCIËLE & ZAKELIJKE DIENSTVERLENING

Speciaal voor financiële en zakelijke dienstverleners zoals banken, verzekeraars, accountantskantoren, consultancy kantoren en advocatenkantoren verzorgen wij trainingen in klantgericht denken en werken. Medewerkers van dergelijke dienstverlenende organisaties zijn aan veel regels gebonden wat het gevoel klantgericht te kunnen opereren lastiger maakt dan in andere dienstverlenende sectoren. In deze training geven we concreet inhoud aan ‘klantgericht werken’ in een aan regels gebonden wereld. Met behulp van de 7 principes van Givability® werken we heel concreet aan een optimale beleving bij klanten. 

Duur van de training

De training bieden wij al vanaf één dagdeel oplopend tot 3 dagdelen. Wij adviseren je graag.

Concreet doel & praktische aanpak

Wat kun jij (bewuster) doen in jouw gesprekken? Dat is de basis van de training. Medewerkers leren écht verbinding met (interne) klanten te maken en achterhalen op een eenvoudige manier snel hoe je de ander tevreden kunt stellen. Zij gaan actief adviseren en een optimale dienstverlenende beleving realiseren. De basis voor jullie succes is ons beproefde Helpen-Principe.

Belangrijke leergebieden

  • Klantgerichtheid, wat is het en wat bereik je ermee?
  • Givability®, het vermogen om te geven: je interne knop op ‘geven’ leren zetten.
  • De 7 principes van Givability® eigen maken middels inspirerende actieve werkvormen.
  • Een optimale beleving realiseren met behulp van de ‘Puzzel van Gastvrijheid’.
  • Optimaliseren van alle contactmomenten met klanten, zowel face to face als aan de telefoon.
  • Denken en werken vanuit het Helpen-Principe, doen wat de klant echt nodig heeft.
  • Leren klantgericht te adviseren.

Verwacht resultaat

Na deze training zijn de deelnemers in staat een onderscheidend klantgerichte beleving te realiseren waarmee zij klanten binden aan de organisatie. Weten zij hoe ze echte verbinding maken met klanten en waarmee ze klanten fan maken van jullie organisatie. Ze zullen werken vanuit het Helpen-Principe en kunnen overtuigend adviseren. Het werkplezier zal worden vergroot en het resultaat zal worden verbeterd.

Aanpassingsmogelijkheden

Wij maken iedere training geheel op maat voor jouw organisatie. We kunnen daarom ook combinaties maken met andere trainingsonderwerpen. Bijvoorbeeld met ‘verkopen‘ of hoe om te gaan met lastige situaties. Wij adviseren je graag.

In welke talen kunnen wij de training geven

  • Nederlands
  • Engels

Waar verzorg(d)en wij succesvol trainingen op dit gebied:

Daarom Letsgoactive

  • Praktisch & resultaatgericht
  • Gedreven, ervaren trainers
  • Hoge intensiteit, veel dynamiek
  • Dé experts in Givability® & Hospitality
  • Sinds 2001 toonaangevend in Gastheerschap trainingen

Ik adviseer je graag!

jeff dadema foto

Jeff Dadema

 
Maak een feestje van je werk!