23jaar

DE ULTIEME EENDAAGSE HOSPITALITY TRAINING

De Givability® Training is de Hospitality training die verder gaat waar andere trainingen stoppen. Onze krachtige Givability® filosofie is gebaseerd op de kracht van geven. Geven, niet om te pleasen, maar vanuit het leiderschap van iedere medewerker. Zelf op ieder moment en in iedere situatie het positieve verschil maken richting je klanten, gasten, bewoners of patiënten en uiteraard ook naar elkaar. Met jouw gastvrijheid en jouw eigen leiderschap. Je gaat actief aan de slag met de 7 principes van Givability®, die je de tools bieden om letterlijk altijd zelf het beste te doen.

Je leert je interne knop overtuigend op geven te zetten en initiatief en leiderschap te tonen op de momenten waar het erop aan komt. Givability® gaat uit van de actie die ieder van jullie zelf kan nemen, iedere keer weer. Zo ontstaat een organisatie waar een ieder het fijn vindt om te werken en trots op is er deel van uit te maken. Waar het bijzonder fijn samenwerken is en waar gasten, klanten, bewoners of patiënten zich prettig en welkom voelen. En we garanderen je daarnaast ook veel (meer) werkplezier! Onze Givability® trainingen worden altijd op maat gemaakt voor jouw organisatie en team.

Leergebieden

  • De knop op geven! Jullie maken kennis met de Givability® filosofie.
  • Van goed naar geweldig in klant-, gast- of patiëntbeleving en samenwerking.
  • Het overtreffen van verwachtingen.
  • Met jouw leiderschap heb je invloed op alles om je heen, ervaren hoe dit werkt.
  • De 7 principes van Givability®, uitgebreide kennismaking middels effectieve opdrachten en oefening.
    – 1. Neem initiatief, altijd.
    – 2. Wees gul in onthalen en aandacht geven.
    – 3. Maak echt verbinding.
    – 4. Denk en werk vanuit het Helpen-Principe.
    – 5. Handel zonder (voor)oordelen.
    – 6. Voel je verantwoordelijk en neem verantwoordelijkheid
    – 7. Speel en maak plezier.
  • Samenwerken met de knop op geven.
  • Gedrag van anderen (‘klanten’ en collega’s) positief leren beïnvloeden.
  • Praktisch aan de slag met praktijksituaties, normale en lastige situaties.
  • Zaken oplossen bespreekbaar maken, hoe doe je dat?
  • Een feestje maken van jouw werk, altijd en overal!

Resultaat

In deze effectieve eendaagse Givability® training zetten we samen de knop op geven. Geven, niet om te ‘pleasen’, maar in de vorm van aandachtgeven en helpen. Jullie leren hoe je met behulp van alles wat we doen onder de Givability® 7 principes, hoe je letterlijk op ieder moment en in iedere situatie het verschil kunt maken met jouw gastvrijheid en jouw leiderschap. Dit leidt tot meer zelfstandigheid en leiderschap bij ieder teamlid, een onderscheidend goede klantbeleving en substantieel meer werkplezier.

In onze Givability® trainingen werken we altijd met de 7 principes. Iedere training wordt daarbij op maat gemaakt voor jouw organisatie en of team. Wij trainen in veel branches w.o. veel in de Zorg, Hotellerie, Horeca, Retail en Zakelijke Dienstverlening. Maar ook in iedere andere branche hebben we ervaring en helpen we je graag de knop overtuigend op geven te zetten en daarmee de klantbeleving, jullie resultaat en werkplezier te vergroten.

Naast deze eendaagse training bieden we een 3-daagse training en varianten tussen 1 en 3 dagen in dagen en dagdelen, afhankelijk van jullie trainingswensen en behoeften. We adviseren je graag!

De Givability® training kunnen we in het Nederlands en in het Engels verzorgen.

WIJ WERKEN O.A. VOOR:

 
ruim 850.000

mensen getraind

waarvan 150.000

in Givability®

met 12

trainers

actief in 5

landen

Maak een feestje van je werk!
nl