TRAINING GIVABILITY® EN UPSELLING IN DE FRONT-OFFICE
Nergens is de verwachting van gasten op het gebied van gastvrijheid zo hoog als in de Hotellerie. Givability® staat voor Gastheerschap-Plus. ‘The extra Mile’ willen gaan om van iedere gast een blije gast te maken. In deze training voor Front-Office professionals werken we aan een onderscheidend goede gastbeleving aan de desk, de telefoon en via e-mail.
We optimaliseren samen alle contactmomenten met gasten en leren hoe je van iedere gast een fan maakt van jullie hotel of hotelgroep. Daarbij leer je gasten te adviseren en daarbij actief te upsellen en cross sellen. Een Givability® Training gaat een flinke stap verder dan je gewend bent bij Hospitality en verkooptrainingen. Onze krachtige Givability® filosofie is gebaseerd op de kracht van geven. Geven, niet om te pleasen, maar vanuit het leiderschap van iedere medewerker. Zelf op ieder moment en in iedere situatie het positieve verschil maken richting gasten, en collega’s met jouw gastvrijheid en jouw eigen leiderschap.