• BRANCHES

Veel van onze trainingen geven wij in uiteenlopende branches, andere trainingen zijn specifiek ontwikkeld voor een specifieke branche. Om je te helpen snel jouw branche specifieke training te vinden hebben we de training naast op onderwerp ook per branche ingedeeld voor de branches waar wij met name actief zien zijn. Staat jouw branche er niet tussen? Ook dan helpen wij je graag met een training op maat voor jouw organisatie.

RESTAURANT, HORECA & CATERING

Een van onze belangrijkste branches is de horeca. Letsgoactive training groep heeft een aantal Horeca specialisten in het team die je graag helpen jouw team sterker te maken en je resultaat te vergroten. Zo kun je denken aan een Givability® training, een ‘Ster aan tafel’ verkooptraining maar ook aan andere communicatietrainingen. Wij adviseren je graag.

HOTELLERIE

Met onze roots in de Internationale Hotellerie verzorgen wij voor vele hotelketens en hotels de trainingen. Zo zijn er specifieke trainingen voor Front-Office, F&B, Sales, Reserveringen noem maar op. Ook Leiderschapstrainingen voor leidinggevenden en een opleiding voor Sales Professionals. Bij Letsgoactive vind je zeker de training voor jouw team.

ZORG

Gastheerschap betekent mensen zich welkom laten voelen. Of het nu gaat om Ouderenzorg, Verpleegzorg, Ziekenhuiszorg of poliklinische zorg, wij trainen medewerkers en leidinggevenden. Givability® en een klantgerichte en duidelijke communicatie zijn daarbij de belangrijkste factoren. Mensen willen oprechte aandacht, duidelijkheid en goed geholpen worden.

RETAIL

Ondanks de opmars van online shoppen is ‘winkelen’ een fijne en gewilde bezigheid. En als ze dan in jullie winkel komen, hoe klantgericht is de communicatie dan? Welke contactmomenten zijn er en hoe kun je ze (beter) benutten? Onze 5 Gouden Regels helpen jullie om praktisch en klantgericht fans te creëren en meer te verkopen.

FACILITAIRE DIENSTVERLENING

Je wilt de facilitaire organisatie naar een hoger plan brengen en de verschillende disciplines als receptie, beveiliging, gebouwen beheer, catering en schoonmaak als één gastgericht team laten functioneren? Letsgoactive training groep begeleidt jou facilitaire organisatie hier graag en goed bij.

MUSEUM, ATTRACTIEPARK & THEATER

Een lekker avondje of dagje uit. (Internationale) bezoekers vinden daarvoor een goede invulling bij jullie. Naast de collectie of attractie(s) wordt mijn beleving als bezoeker beïnvloed door de sfeer. En die sfeer maken de medewerkers. Ook op piektijden of tijdens steeds hetzelfde werk kun je zorgen voor een onderscheidend goede beleving. Wij helpen je dit voor jullie locatie te realiseren.

FINANCIELE & ZAKELIJKE DIENSTVERLENING

Medewerkers van financiële dienstverlenende organisaties zijn aan veel regels gebonden wat het gevoel klantgericht te kunnen opereren lastiger maakt dan in andere dienstverlenende sectoren. Hoe maak je nu echt het verschil en geef je inhoud aan ‘klantgericht werken’ in deze aan regels gebonden wereld? Letsgoactive training groep helpt jouw team verder.

ONDERWIJS & OVERHEDEN

Je kennis inzetten voor anderen is de basis van werken in beide branches. Overeenkomst is ook dat communicatie daarbij een cruciale rol speelt. Hoe zouden jullie je kennis en inzet (nog) beter voor het voetlicht kunnen brengen? Vanuit deze antwoorden helpen wij jullie om de communicatie zo vorm te geven dat het past bij de afdeling en de doelgroep. Letsgoactive helpt graag en goed.

STAAT JOUW BRANCHE ER NIET BIJ?

Geen zorgen! Op deze pagina hebben we de meest voorkomende branches vermeld waar wij werkzaam zijn. Uiteraard kunnen we jou in een andere branche ook helpen. Neem alsjeblieft even contact met ons op, wij adviseren je graag.

Maak een feestje van je werk!