23jaar

Wij werken al jaren actief met veel facilitaire teams in verschillende branches waaronder energieleveranciers, nutsbedrijven, gemeentes en andere overheidsinstellingen. Veelal trainen wij Givability® en Hospitality, Leiderschap of van de verschillende bedrijfsonderdelen één sterk Facilitair team helpen maken. Hoe kunnen wij jou helpen?

Hospitality in Facilitaire dienstverlening

Je wilt jouw facilitaire organisatie naar een hoger plan brengen en medewerkers leren pandbewoners en gasten onderscheidend goede Hospitality te bieden. Je wilt de verschillende disciplines als receptie, beveiliging, gebouwenbeheer, catering en schoonmaak als één gastgericht team laten functioneren? Deze training dé manier om dit te realiseren. Wij werken al jaren actief met veel facilitaire teams in vele branches.  

Training ‘One team, one mission’ in Facilitaire dienstverlening

De facilitaire organisatie dan uit verschillende teams en organisaties. Het is dan geen vanzelfsprekendheid dat de teams samenwerken als één facilitaire organisatie wat wel wenselijk is. Deze training is er speciaal voor om binnen jouw organisatie tot een optimale samenwerking te komen tussen de verschillende disciplines en als één team naar (interne) klanten en gasten te opereren.

Training ‘Telefonisch Visitekaartje

Vaak is een telefoontje, na de website, het eerste contact dat mensen hebben met een organisatie. En hoe dat gesprek verloopt, bepaalt het gevoel van welkom bij klanten, gasten, cliënten of patiënten. De meeste organisaties blijven steken bij basisvragen. Jullie niet meer! In de training leren de deelnemers met zelfvertrouwen steeds nieuwe, verrassende vragen te stellen aan de beller en maken zij het verschil.

Training ‘Service & Upselling’ in Catering

We gaan met je team aan de slag om een offensieve en gastgerichte werkwijze aan te leren waarbij aandacht geven, Givability®, adviseren in plaats van ordertaking en snelheid centraal staan. Je teamleden leren we te stralen aan het buffet en een ster te worden in het ècht helpen van jullie gasten. Met ons beproefde Helpen-Principe maken jullie het verschil met andere cateraars in de regio. Een training die gegarandeerd leidt tot blije gasten, een hogere omzet en meer werkplezier!

Omgaan met klachten & lastige situaties

Klanten, gasten, patiënten komen naar jullie toe met opmerkingen, verbeterpunten of een klacht. De negatieve ervaring is er, daar kan niets aan veranderd worden. Hoe het afloopt kunnen we beïnvloeden: de medewerker maakt het verschil. In deze training leren de deelnemers om m.b.v. de Roos van Leary en ‘de Raket van Boze emoties’, gesprekken zo vorm te geven dat ze aan de ‘samen-kant’ plaatsvinden. Een training die inzicht en praktische handvatten geeft om iedere lastige situatie de baas te kunnen.

Training feedback geven & gedrag beïnvloeden

Leer beter en effectiever feedback geven en het gedrag van anderen positief te beïnvloeden. Op welke manier bereik je dat de ander bewust wordt van zijn/haar (ongewenste) gedrag? Dat hij/zij begrijpt welk effect dat heeft? Welke invloed heeft jouw communicatie daarop? Hoe krijg jij iemand in beweging? De in de training aangereikte handvatten maken je communicatief sterker en vergroten de kans aanzienlijk dat de ander het ongewenste gedrag daadwerkelijk verbetert.

Training effectief & motiverend leidinggeven

Je geeft leiding aan een team en dat is niet altijd eenvoudig. Je wilt je team laten groeien en samen werken aan een beter resultaat. Hoe doe je dat? Hoe motiveer en stimuleer je ontwikkel je je teamleden tot hogere prestaties? Hoe houd je de kwaliteit blijvend op een hoog niveau. Deze training van twee keer een dagdeel of één dag is een sterke basis voor iedere leidinggevenden. Het programma kan, afhankelijk van je wensen, op verschillende manieren worden ingevuld.

Training Gevend Leiderschap (Empathisch Leiderschap)

Zoek je een training voor een team van ervaren leidinggevenden dan is dit de training die aan je wensen voldoet. Gevend Leiderschap kenmerkt zich door het streven medewerkers zo zelfstandig en onafhankelijk mogelijk te maken en hen tot bloei te laten komen en het creëren van een ‘buitengewoon team’. Leidinggeven met de knop op geven, met als resultaat een hoge mate van betrokkenheid en medewerkers die initiatief en verantwoordelijkheid (durven) nemen, een succesvol en gedreven team waar alle teamleden trots op zijn er deel vanuit te mogen maken en een beter resultaat. Gevend leiderschap maakt leidinggeven niet alleen effectiever maar daadwerkelijk ook makkelijker!

Dagelijks je team trainen in 5-minuten

Dé tool die wij gebruiken om hetgeen wij trainen verder te laten groeien na een training. Deze unieke trainingsvorm is nu ook los als training mogelijk. In twee keer een dagdeel trainen wij jouw team van leidinggevenden in het dagelijks verzorgen van een effectieve 5 minuten training aan hun team. Iedere dag wordt een succesvolle dag met deze managementtool.

Heb je een andere vraag?

Neem even contact met ons op want wij helpen je graag. Regelmatig ontwikkelen wij nieuwe trainingen voor onze relaties. Op basis van jouw vraag maken wij graag een voorstel op maat voor jouw team. Rechts op deze pagina vind je hoe je ons kunt bereiken of zorgen dat wij contact met jou opnemen.

Daarom Letsgoactive

  • Praktisch & resultaatgericht
  • Gedreven, ervaren trainers
  • Hoge intensiteit, veel dynamiek
  • Dé experts in Hospitality & Leiderschap
  • Al 23 jaar toonaangevend in Gastvrijheid
  • Ontwikkelaars van Givability® en Gevend Leiderschap

Maak een feestje van je werk!
nl