23jaar

Training Service & Upselling

Dé training voor ieder Horecabedrijf! We gaan met je team aan de slag om een ‘offensieve’ en super gastgerichte werkwijze aan te leren waarbij aandacht geven, Givability®, adviseren in plaats van ordertaking en snelheid centraal staan. Je teamleden leren we te stralen aan tafel en een ster te worden in het écht helpen van jullie gasten. Met ons beproefde Helpen-Principe onderscheiden jullie je van andere horecagelegenheden in de regio. Een training die gegarandeerd leidt tot blije gasten, een hogere omzet en meer werkplezier! 

Leergebieden

  • Gastgericht denken en doen, bewustwording.
  • Givability® als basis voor Excellent Gastheerschap.
  • Onderscheidend goed je gasten ontvangen.
  • Kennis maken met de korte wensen check.
  • Hoe maak je nou echt verbinding met je gasten?
  • Leren het Helpen-Principe toe te passen in je werk.
  • De ‘Bitterballentest’, doen wat de gast nodig heeft.
  • De belangrijkste communicatiemomenten optimaliseren.
  • Tussentijdse tevredenheidschecks doen.
  • Oefenen door te spelen met praktijksituaties
  • Gasten het ultieme advies leren geven.
  • Beeldend adviseren en de ‘smaak leren aanraken’
  • Actief en gastgericht leren upsellen (bijverkopen).
  • Omgaan met lastige situaties en klachten.

Resultaat

Onze Horeca trainingen zijn altijd praktisch en inspirerend. We gaan vooral veel voelen, ervaren en doen waarbij we praktische tools geven waarmee medewerkers aan tafel kunnen stralen en echt op ieder moment het verschil kunnen maken. We optimaliseren samen de gastbeleving en manier van communiceren en leren de deelnemers hoe zij met hun gastvrijheid en hun leiderschap het maximale bereiken. Ook kijken we daarbij naar de lastige momenten, zoals bijvoorbeeld het omgaan met klachten, en hoe je deze zelf op een gastgericht wij en met zelfvertrouwen oplost.

Een belangrijk onderdeel van de training is het leren gasten te adviseren. Dit leidt niet alleen tot een hogere gasttevredenheid, het zorgt er tevens voor dat je eenvoudiger kunt upsellen binnen de wensen van iedere gast en zo de gemiddelde besteding kunt verhogen terwijl de gast er tegelijkertijd nog blijer van wordt.

Om de datgene wat we in de training leren direct succesvol toe te passen in de praktijk en verder te bouwen met je team adviseren wij onze korte aanvullend training voor de leidinggevenden en senior medewerkers: ‘ Dagelijkse je team effectief trainen in 5 minuten‘.

Wij kunnen de training Service & Upselling zowel in het Nederlands als in het Engels op locatie verzorgen! We trainen daarbij bij voorkeur echt op de restaurantvloer.

WIJ WERKEN O.A. VOOR:

 
ruim 850.000

mensen getraind

waarvan 150.000

in Givability®

met 14

trainers

actief in 5

landen

Maak een feestje van je werk!
nl