Onze Horeca trainingen zijn altijd praktisch en inspirerend. We gaan vooral veel voelen, ervaren en doen waarbij we praktische tools geven waarmee medewerkers aan tafel kunnen stralen en echt op ieder moment het verschil kunnen maken. We optimaliseren samen de gastbeleving en manier van communiceren en leren de deelnemers hoe zij met hun gastvrijheid en hun leiderschap het maximale bereiken. Ook kijken we daarbij naar de lastige momenten, zoals bijvoorbeeld het omgaan met klachten, en hoe je deze zelf op een gastgericht wij en met zelfvertrouwen oplost.
Een belangrijk onderdeel van de training is het leren gasten te adviseren. Dit leidt niet alleen tot een hogere gasttevredenheid, het zorgt er tevens voor dat je eenvoudiger kunt upsellen binnen de wensen van iedere gast en zo de gemiddelde besteding kunt verhogen terwijl de gast er tegelijkertijd nog blijer van wordt.
Om de datgene wat we in de training leren direct succesvol toe te passen in de praktijk en verder te bouwen met je team adviseren wij onze korte aanvullend training voor de leidinggevenden en senior medewerkers: ‘ Dagelijkse je team effectief trainen in 5 minuten‘.
Wij kunnen de training Service & Upselling zowel in het Nederlands als in het Engels op locatie verzorgen! We trainen daarbij bij voorkeur echt op de restaurantvloer.