WINKEL & RETAIL TRAININGEN
In ons team hebben wij een aantal echte Retail specialisten. Met ons Helpen-Principe hebben wij al veel winkelteams, medewerkers en managers geholpen de klanttevredenheid en -loyaliteit en tegelijkertijd de gemiddelde besteding per klant aanzienlijk te verhogen. Ook jou en je team helpen wij graag bij het optimaliseren van de winkelbeleving en het verkoopresultaat. Bijvoorbeeld met Givability® en onze 5 Gouden Regels voor klantgericht beter- en meer verkopen in de winkel. Ervaar het zelf!
Gastvrijheid in de winkel – Retail
Wat wil je dat ik als klant in jouw winkel ervaar, van de eerste seconde dat ik de winkel binnenkom tot het moment dat ik weer naar buiten stap. Wat voel ik, hoor ik, zie ik? De medewerkers en managers zorgen dat deze ervaring optimaal wordt. Daarom is werken in de winkel een vak! We trainen je team in klanten ongelooflijk goed te helpen met ons bekende Helpen-Principe en hen als fan van jullie winkel weer te laten vertrekken. Ontwikkel je (verder) als professional met Letsgoactive.
Winkel-verkooptraining
Een superleuke en vooral effectieve retailtraining. In deze training leer je een sfeer te creëren waar klanten graag komen én terugkomen. Echt verbinding maken en achterhalen wat de vraag achter de vraag is. Met die informatie kun je de klant pas echt goed helpen. Met behulp van ons Helpen-Principe© gaan we jouw verkoopvaardigheden optimaliseren. Centraal staan onze 5 gouden regels voor klantgericht verkopen in de winkel. Stop met verkopen en ga oprecht goed helpen, succes gegarandeerd!
Verkooptraining binnendienst
Hoe zet je een aanvraag effectief, en op een klantgerichte wijze, om in een concrete boeking of aankoop? In de verkooptraining binnendienst leer je initiatief te nemen en datgene te doen waarmee je de opdracht binnen zult halen. Je ervaart daarbij het verschil tussen ‘order taking’ en ‘order getting’. Een leuke inspirerende verkooptraining die je werk nog leuker zal maken! Een gave training voor zowel B2B als B2B Binnendienst Verkopers.
Retail Learning Event
Speciaal voor leveranciers die hun klanten een verkooptraining willen aanbieden, hebben wij het Retail Learning Event ontwikkeld. In een evenement van ca. 3,5 uur nemen wij jouw relaties mee in de wereld van klantgericht verkopen in de winkel. Wij zorgen voor bewustwording en laten de deelnemers kennis maken met de 5 Gouden regels voor klantgericht verkopen in de winkel. Uiteraard wordt daarbij ook echt actief geëxperimenteerd en geoefend. Een inspirerend en leerzaam evenement!
Omgaan met klachten & lastige situaties
Klanten, gasten, patiënten komen naar jullie toe met opmerkingen, verbeterpunten of een klacht. De negatieve ervaring is er, daar kan niets aan veranderd worden. Hoe het afloopt kunnen we beïnvloeden: de medewerker maakt het verschil. In deze training leren de deelnemers om m.b.v. de Roos van Leary en ‘de Raket van Boze emoties’, gesprekken zo vorm te geven dat ze aan de ‘samen-kant’ plaatsvinden. Een training die inzicht en praktische handvatten geeft om iedere lastige situatie de baas te kunnen.
Heb je een andere vraag?
Neem even contact met ons op want wij helpen je graag. Regelmatig ontwikkelen wij nieuwe trainingen voor onze relaties. Op basis van jouw vraag maken wij graag een voorstel op maat voor jouw team. Rechts op deze pagina vind je hoe je ons kunt bereiken of zorgen dat wij contact met jou opnemen.