• Gastvrijheid in retail

TRAINING GASTVRIJHEID IN RETAIL

“Het gevoel goed als klant goed geholpen te zijn maakt dat ik terugkom.”

Meer dan ooit is het noodzakelijk om ècht onderscheidend te zijn. Om te kiezen wie je als klant wilt en het lef te hebben daar volledig voor te gaan. Zorgen dat juist de mensen uit uw doelgroep zich prettig voelen in uw winkel, sterker nog, er graag bij willen horen, er deel van uit willen maken.

In een kort effectief programma van 1 volledige dag gaan we met elkaar aan de slag om een unieke en passende klantbeleving te realiseren in uw winkel. Wat wilt u dat ik als klant in uw winkel ervaar, van de eerste seconde dat ik de winkel binnenkom tot het moment dat ik weer naar buiten stap. Wat voel ik, hoor ik, zie ik? We trainen uw team in klanten ongelooflijk goed te helpen met ons bekende Helpen-Principe en hen als fan van uw winkel weer te laten vertrekken.

Resultaat van de training?

Na deze aansprekende praktische training is uw team in staat een onderscheidend sterke en gastvrije beleving te realiseren. Maken zij echt verbinding met uw klanten en adviseren zij actief. De klanttevredenheid neemt zichtbaar toe en tegelijker stijgt uw verkoopresultaat. Een bijzondere win-win situatie!

Wilt u meer weten? Neem gelijk even contact met ons op voor een vrijblijvende afspraak. Wij vertellen u er graag alles over!

retail trainingen van Letsgoactive training groep

Daarom Letsgoactive

  • Praktisch & resultaatgericht
  • Gedreven, ervaren trainers
  • Hoge intensiteit, veel dynamiek
  • Dé experts in Hospitality
  • Sinds 2001 toonaangevend in Gastheerschap

BEL ONS: 079 - 323 82 62

APP ONS: 06 109 465 69

Maak een feestje van je werk!