Voorbeeldpagina nieuwe training

  • Gastheerschap & Hospitality

TRAINING GASTHEERSCHAP – HOSPITALITY

“Gastheerschap is de kunst mensen zich welkom te laten voelen.”

Gastheerschap is de manier van ‘erin staan’, ‘The extra Mile’ willen gaan om van iedere klant, gast, cliënt of patiënt een tevréden en blije klant te maken. Letsgoactive helpt u Gastheerschap en Hospitality een belangrijke rol te laten spelen binnen uw organisatie en te verankeren in de bedrijfscultuur. Het begint natuurlijk met bewustwording maar bij Letsgoactive helpen we u ook daadwerkelijk de concrete vertaling te maken naar uw organisatie en het werk van iedere deelnemer. Plezier hebben in wat je doet is daarbij van essentieel belang. Wij noemen dat ‘oprecht een feestje maken van je werk!’. Vervolgens leren om bewust je houding te kiezen, echte verbinding te maken en klanten, gasten, patiënten maar ook collega’s zich ‘welkom’ te laten voelen. Te geven zonder iets terug te verwachten.

Belangrijke leergebieden

  • Wat is Gastheerschap?
  • Er zijn voor je klanten, gasten, patiënten, je interne knop op geven leren zetten.
  • Je verantwoordelijk voelen voor mensen en situaties, ook als dat niet je taak is.
  • Mensen tegemoet treden zonder (voor)oordelen.
  • Een optimale beleving realiseren met behulp van de Puzzel van Hospitality©.
  • Denken en werken vanuit het Helpen-Principe.
  • Echt verbinding leren maken met klanten en/of collega’s.

Verwacht resultaat

Na deze inspirerende praktische training kijken de deelnemers met een andere blik naar de organisatie waar zij deel van uitmaken. Zijn zij in staat bewust in iedere situatie houding en gedrag aan te passen aan de (interne) klant of gast en zo klanten, cliënten of gasten een optimale beleving te geven. Met als gevolg betere gesprekken, een hogere tevredenheid en een substantieel beter resultaat. Uw klanten en collega’s worden fan van uw organisatie!

Aanpassingsmogelijkheden

De training maken wij geheel op maat voor uw organisatie of afdeling. Met voorbeelden en oefensituaties uit de praktijk van uw deelnemers, gebaseerd op gesprekken, mystery visits of een kennismakingsbezoek.

Gastheerschap kunnen wij u aanbieden in de vorm van een workshop, een training, als onderdeel van een training en als compleet ontwikkeltraject van 1 tot 2 jaar.

In welke talen kunnen wij de training geven

  • Nederlands
  • Engels

Waar verzorg(d)en wij succesvol trainingen op dit gebied:

Eneco - partner Letsgoactive training groep

St Antonius Ziekenhuis

Best Western Hotels

Park Zuiderhout

pwn

Beeld en Geluid - Partner Letsgoactive

Medisch Centrum Leeuwarden - Partner Letsgoactive

ALD Automotive

Gemeente Lelystad

Opella

Amsterdam Museum

Klik hier om uw eigen tekst toe te voegen

Daarom Letsgoactive

  • Praktisch & resultaatgericht
  • Gedreven, ervaren trainers
  • Hoge intensiteit, veel dynamiek
  • Dé experts in Givability® & Hospitality
  • Sinds 2001 toonaangevend in Gastheerschap trainingen

Ik adviseer je graag!

jeff dadema foto

Jeff Dadema

 

REFERENTIE

Aanvullend tekstblok voor deze pagina

Maak een feestje van je werk!
en