23jaar

23 Jaar geleden startten wij met verkooptrainingen vanuit een klantgerichte denk- en werkwijze voor branches zoals de horeca, hotellerie en retail waarvoor die klantgerichte denk- en werkwijze het verschil kan maken. Wat onze verkooptrainingen dan ook zo speciaal en effectief maakt, is de klantgerichte werkwijze die wij de deelnemers in onze trainingen leren gebaseerd op ons bekende Helpen-Principe©. Wij bieden verkooptrainingen en een opleiding voor Sales-professionals en effectieve trainingen voor binnen- en buitendienst ‘verkopers’ op alle niveaus in verschillende branches. Onze verkooptrainingen leiden gegarandeerd tot blije(re) klanten, een substantieel beter verkoopresultaat en meer werkplezier. Hoe kunnen wij jou helpen?

De Salesopleiding (open inschrijving)

Een unieke combinatie van verkoopkracht optimaliseren én strategisch denken. Dat is de Salesopleiding. Ben jij (al jaren) werkzaam in een buitendienstfunctie in de Hotellerie of start je binnenkort in deze functie? Wil jij als verkoopprofessional je basis versterken door het aanscherpen van je werkwijze en zo een beter resultaten boeken? De Salesopleiding is precies wat jij zoekt!

Training Klantgericht verkopen voor salesprofessionals (B2B)

Deze training is speciaal voor ‘buitendienst sales professionals’ die werkzaam zijn in het ‘business to business’ werkveld. De training is er zowel voor ervaren salesmensen als minder ervaren verkopers. We gaan actief met het verkoopproces aan de slag en de manier waarop jouw team verkoopt. De basis is alles uit je verkoopgesprekken halen, je klanten optimaal bedienen en zorgen voor een sterk resultaat.

Verkooptraining winkelpersoneel

Een superleuke en vooral effectieve verkooptraining voor retail medewerkers. In deze training leer je een sfeer te creëren waar klanten graag komen én terugkomen. Echt verbinding maken en achterhalen wat de vraag achter de vraag is. Met die informatie kun je de klant pas echt goed helpen. Met behulp van ons Helpen-Principe© gaan we jouw verkoopvaardigheden optimaliseren. Centraal staan onze 5 gouden regels voor klantgericht verkopen in de winkel. Stop met verkopen en ga oprecht goed helpen, succes gegarandeerd!

Verkooptraining binnendienst

Hoe zet je een aanvraag effectief, en op een klantgerichte wijze, om in een concrete boeking of aankoop? In de verkooptraining binnendienst leer je initiatief te nemen en datgene te doen waarmee je de opdracht binnen zult halen. Je ervaart daarbij het verschil tussen ‘order taking’ en ‘order getting’. Een leuke inspirerende verkooptraining die je werk nog leuker zal maken! Een gave training voor zowel B2B als B2B Binnendienst Verkopers.

Verkooptraining Front-Office | Receptie

Wij gaan met jou en je team aan de slag om de kwaliteit van de reserveringen (verder) te optimaliseren o.a. met gerichte gesprekstechnieken en Givability®. Concreet houdt dat in dat we je leren op een klantgerichte manier te werken en grondig te inventariseren waarmee je een klant of gast blij kunt maken en vervolgens datgene te adviseren en verkopen waar de klant of gast voor komt. Daarnaast gaan we aan de slag met up- en downselling en leer je in alle opzichten een professionele partner te zijn voor je klanten.

Training Reservering & Revenue Management

Wij gaan met jou en je team aan de slag met de kwaliteit van de reserveringen en de opbrengst per kamer en of zaal te optimaliseren. je krijgt inzicht in de gedachte achter Revenue Management en het verkopen van een ‘vergankelijk product’. Concreet houdt dat in dat we je leren op een klantgerichte manier te werken en goed te inventariseren waarmee je een klant blij kunt maken en vervolgens binnen deze wensen het maximale te verkopen. Een training die zich direct terugverdient!

Horeca training Service & Upselling

We gaan met je team aan de slag om een offensieve en gastgerichte werkwijze aan te leren waarbij aandacht geven, Givability®, adviseren in plaats van ordertaking en snelheid centraal staan. Je teamleden leren we te stralen aan tafel of achter het buffet en een ster te worden in het ècht helpen van jullie gasten. Met ons beproefde Helpen-Principe maken jullie het verschil met andere horecagelegenheden in de regio. Een training die gegarandeerd leidt tot blije gasten, een hogere omzet en meer werkplezier!

Horeca Terrastraining

Werken op het terras is dynamisch en gaaf. Om je team er alles uit te leren halen en een interessante plek in de Misset Terras Top 100 te veroveren, hebben wij deze speciale terrastraining ontwikkeld. We gaan aan de slag met een offensieve en gastgerichte werkwijze, waarbij aandacht geven, gasten adviseren, upsellen, snelheid en samenwerken centraal staan. Een training die gegarandeerd leidt tot een succesvol terrasseizoen met blije gasten, een hoge gemiddelde besteding en veel werkplezier!

Training ‘Telefonisch Visitekaartje’

Vaak is een telefoontje, na de website, het eerste contact dat mensen hebben met jouw organisatie. En hoe dat gesprek verloopt, bepaalt het gevoel van welkom bij klanten, gasten, cliënten of patiënten. De meeste organisaties blijven steken bij basisvragen. Jullie niet meer! In de training leren de deelnemers met zelfvertrouwen steeds nieuwe, verrassende vragen te stellen aan de beller en maken zij het verschil. En daardoor is de kans veel groter dat de beller zich gehoord en dus beter geholpen voelt.

Retail Learning Event

Speciaal voor leveranciers die hun klanten een verkooptraining willen aanbieden, hebben wij het Retail Learning Event ontwikkeld. In een evenement van ca. 3,5 uur nemen wij jouw relaties mee in de wereld van klantgericht verkopen in de winkel. Wij zorgen voor bewustwording en laten de deelnemers kennis maken met de 5 Gouden regels voor klantgericht verkopen in de winkel. Uiteraard wordt daarbij ook echt actief geëxperimenteerd en geoefend. Een inspirerend en leerzaam evenement!

Heb je een andere vraag?

Neem even contact met ons op want wij helpen je graag. Regelmatig ontwikkelen wij nieuwe trainingen voor onze relaties. Op basis van jouw vraag maken wij graag een voorstel op maat voor jouw team. Rechts op deze pagina vind je hoe je ons kunt bereiken of zorgen dat wij contact met jou opnemen.

Daarom Letsgoactive

  • Praktisch & resultaatgericht
  • Gedreven, ervaren trainers
  • Hoge intensiteit, veel dynamiek
  • Dé experts in Hospitality & Leiderschap
  • Al 23 jaar toonaangevend in Gastvrijheid
  • Ontwikkelaars van Givability® en Gevend Leiderschap
Maak een feestje van je werk!

nl