• Training Gastvrijheid & Gastheerschap in de Hotellerie

TRAINING GASTVRIJHEID & GASTHEERSCHAP IN DE HOTELLERIE

Nergens is de verwachting van gasten op het gebied van gastvrijheid zo hoog als in de Hotellerie. Gastheerschap is de manier van ‘erin staan’, ‘The extra Mile’ willen gaan om van iedere gast een tevréden gast te maken. Letsgoactive helpt gastvrijheid en Gastheerschap een belangrijke rol te laten spelen binnen het hotel en te verankeren in de cultuur, o.a. met de 7 principes van Givability®, de kracht van samenwerken en het optimaliseren van alle contactmomenten met gasten. We maken de concrete vertaling naar de werkplek van iedere deelnemer.

Duur van de training

De basis training bestaat uit 2 actieve dagdelen training met een periode van 2 – 3 weken ertussen.

Naar wens kan de training met meer dagdelen worden uitgebreid, bijvoorbeeld om verder te verdiepen.

Concreet doel & praktische aanpak

Gasten op ieder moment een onderscheidend goede beleving bieden, dat is het doel van deze training. Letsgoactive staat voor een praktische aanpak waarbij we starten met bewustwording en dan de concrete vertaling maken naar de contactmomenten met gasten van de deelnemers. Met aansprekende actieve werkvormen laten we de deelnemers ervaren en voelen wat Gastheerschap doet bij gasten.

Belangrijke leergebieden

  • Wat is Gastvrijheid en wat is Gastheerschap? En wat is het belang van gastgericht werken?
  • Givability®, het vermogen om te geven: je interne knop op geven leren zetten.
  • De 7 principes van Givability® eigen maken met leuke effectieve opdrachten en oefeningen.
  • Een optimale beleving realiseren met behulp van de Puzzel van Gastvrijheid.
  • Optimaliseren van alle communicatiemomenten met (afhankelijk van je branche) klanten, gasten of patiënten.
  • Het Helpen-Principe consequent toepassen in je werk.
  • De Puzzel van Gastvrijheid en het overtreffen van verwachtingen tijdens, welkom, verblijf, vertrek en relatie.
  • Optimaliseren van alle communicatiemomenten met gasten.
  • Blijven geven, ook wanneer het lastig wordt.
  • Een feestje maken van je werk!

Verwacht resultaat

Na deze inspirerende training zijn de deelnemers zich volledig bewust van hun aandeel in de beleving van gasten. Weten zij overal en altijd de 7 principes van Givability® in praktijk te brengen en gasten zich prettig en welkom te laten voelen. Hebben zij de kennis en de middelen om onderscheidend goed Gastheerschap te laten zien. Weten zij hoe ze echte verbinding maken en creëren zij actief fans voor de organisatie. Daarnaast draagt de training bij aan een substantiële verhoging van het eigen werkplezier.

Aanpassingsmogelijkheden

De basis training bestaat uit 2 dagdelen met een tussenpozen van 2 -3 weken. De training kan worden uitgebreid met extra dagdelen om verder te verdiepen en te optimaliseren. Bijvoorbeeld een combinatie met een verkooptraining of een training omgaan met klachten en lastige situaties is heel goed mogelijk. Wij adviseren je graag.

In welke talen kunnen wij de training geven

  • Nederlands
  • Engels
  • Frans
  • Spaans

Waar verzorg(d)en wij succesvol trainingen op dit gebied:

Ik adviseer je graag!

jeff dadema foto

Jeff Dadema

 

Inspirerende sprekers

Daarom Letsgoactive

  • Praktisch & resultaatgericht
  • Gedreven, ervaren trainers
  • Hoge intensiteit, veel dynamiek
  • Dé experts in Givability® & Hospitality
  • Sinds 2001 toonaangevend in Gastvrijheid
Maak een feestje van je werk!
en