Bel mij!
CAPTCHA


Print this page


Opdrachtgever aan het woord:
"Op de workshop voor alle Best Western hoteliers heeft Letsgoactive de General Managers op ludieke wijze en met concrete voorbeelden laten inzien dat een actieve commerciële geest direct resultaat oplevert. Tevreden gasten en tevreden ondernemers."
Wytze van den Berg
CEO Best Western Hotels Nederland

Trainingen voor Front Office, Renevue & Reserveringsmedewerkers

Gastgericht werken en het optimaliseren van reserveringen

Werken aan de receptie betekent de spil zijn van het hotel of de accommodatie. Hoe je hier op een gastgerichte manier sterk inhoud aan geeft leren wij je graag. Daarnaast kun je, door klant- of gastgericht (wij spreken over klanten als we praten over de bedrijven waar jullie zaken mee doen en over gasten wanneer het gaat om de mensen die daadwerkelijk in het hotel of de accommodatie verblijven) te werken beter en aanzienlijk meer verkopen en tegelijkertijd de klant- of gast blij maken.

Reserveringen: kamer en zaalreserveringen optimaliseren

Wij gaan met jou en je team aan de slag om de kwaliteit van de reserveringen (verder) te optimaliseren (o.a. met Revenue management). Concreet houdt dat ik dat we je leren op een klantgerichte manier te werken en goed te inventariseren waarmee je een klant blij kunt maken en vervolgens datgene te adviseren en verkopen waar de klant voor komt. Daarnaast gaan we aan de slag met up- en downselling en leer je en professionele partner te zijn voor je klanten.

Wij maken graag een voorstel voor het trainen van jouw team op basis van jouw wensen en doelstellingen.

 

Maak een feestje van je werk!