Bel mij!
CAPTCHA


Print this page


Opdrachtgever aan het woord:
"We werden op een ludieke manier uitgedaagd om ons te presenteren aan onze collega’s. Vervolgens hebben wij met elkaar bepaald waar wij als afdeling voor staan en voor willen gaan. Goed georganiseerd, nuttig, belangrijk en met ruimte voor plezier met elkaar."
Linda Koenen, HRM Parnassia Bavo Groep

Gastvrijheidstraining Horeca & Catering

Training gastvrijheid in de Horeca & CateringGastvrijheid en Gastheerschap zijn in iedere organisatie van belang, maar spelen met name een hoofdrol in de horeca en catering. In de horeca is dit zelfs een van de belangrijkste doelstellingen. Juist daarom is het belangrijk je medewerkers bewust te maken van de kracht van Gastheerschap en hoe zij daar invloed op hebben en hen te leren op ieder moment een super gastbeleving te realiseren. Een omgeving en sfeer te creëren waar gasten zich fijn voelen en waar ze graag terugkomen.

Doel: een feestje maken van het verblijf in je bedrijf

Het gasten naar de zin maken doe je door een feestje te maken van je werk en er alles aan te doen het voor je gasten zo aangenaam mogelijk te maken. Wij leren je in de training gastvrijheid in de horeca aandacht te geven en ècht verbinding te maken met je gasten. Wij leren je uit te vinden waar ze echt blij van worden en vervolgens, met behulp van ons inmiddels bekende Helpen-Principe, datgene te doen waardoor je de verwachtingen overtreft. Bijvoorbeeld met een goed of mooi advies, een goede uitleg, door behulpzaam te zijn of net dat beetje extra.

Effect: Blije loyale gasten, meer omzet en leuker werken

We helpen je met je team gastgericht te gaan werken. Het resultaat liegt er niet om. In de eerste plaats zullen gasten zich nog meer thuis voelen en vaker bij jullie terugkomen. Bovendien nemen zij andere nieuwe gasten mee. Jullie zullen in staat zijn een aanzienlijk hogere gemiddelde besteding te realiseren en het werkplezier gaat (nog) verder omhoog. Enerzijds omdat je leert te adviseren in plaats van bestellingen op te nemen en anderzijds omdat het veel fijner werkt met blije loyale gasten.

Meer informatie over de training gastvrijheid in de horeca, een vrijblijvende kennismaking of direct een voorstel?

Kunnen wij je helpen met een (gastvrijheids-) training voor je team? Bel 079 323 82 62 of mail ons voor een vrijblijvende afspraak en vind uit hoe wij jouw trainingswens kunnen vervullen. Direct aanvragen kan natuurlijk ook.

Wil je eerst een keer vrijblijvend met onze filosofie kennismaken? Neem dan deel aan een gratis Inspiratie Seminar.

Maak een feestje van je werk!

(met een training gastvrijheid van Letsgoactive!)