Bel mij!
CAPTCHA


Print this page


Opdrachtgever aan het woord:
"Letsgoactive gaat heel persoonlijk met de deelnemers aan de slag. Zij bouwen vanaf de basis aan een houding van efficiënt, resultaat- en vooral klantgericht werken."
Willem Gossens
Exploitatie Directeur Golden Tulip Leiden, Noordwijk en Zoetermeer.

Training Hospitality & Gastheerschap in de Zorg


Borgtrainingen Letsgoactive training groep
Trainingen voor specialisten, managers en medewerkers in de zorg, waarmee een optimale klantbeleving, een prettige onderlinge samenwerking en beter resultaat wordt bereikt.

Communicatie is de belangrijkste factor in de zorg

In iedere organisatie is Gastheerschap (vergelijkbaar met Hostmanship) van groot belang, mensen zich oprecht welkom laten voelen. In de zorg is dat bij uitstek het geval. Eigenlijk in alle vormen van zorg, of het nu om Ouderenzorg gaat, Verpleegzorg, een Ziekenhuiszorg of een poliklinische zorg. Een klantgerichte en duidelijke communicatie is daarbij de belangrijkste factor. Mensen willen oprechte aandacht en duidelijkheid.

Ouderenzorg - Letsgoactive training groepEen optimaal contact met bewoners, patiënten of cliënten

Wij leren je in deze Hospitality training in de zorg aandacht te geven en ècht verbinding te maken met de bewoners, patiënten of cliënten. Dit doen we onder andere met behulp van ons inmiddels bekende Helpen-Principe: datgene te doen in communicatie en aandacht waardoor je de verwachtingen overtreft. Bijvoorbeeld met een goed of mooi advies, een goede uitleg, door behulpzaam te zijn of net dat beetje extra. Altijd geheel op maat voor jouw organisatie.

Omgaan met lastige situaties

Als zorgverlener weet je als geen ander dat er zich vele lastige situaties in communicatie met Patiënten, Cliënten en Bewoners kunnen voordoen. Echt sterk wordt de beleving wanneer iedereen uit je team hier op een klantgerichte manier mee om leert gaan. Je houding te kiezen en vanuit de samenkant te denken en handelen. Het maakt je werk nog leuker en je bent in staat betere zorg te verlenen, ook wanneer het niet zo lekker loopt.

Concreet en praktisch

Schakel je ons in om je team middels een training gastvrijheid in de zorg te begeleiden naar een optimale klantbeleving op jouw afdeling of in jouw team, dan ben je verzekerd van een actieve aanpak waarbij de deelnemers daadwerkelijk actie gaan ondernemen. Wij staan voor concreet, op maat en praktisch direct toepasbaar. We starten uiteraard met bewustwording maar maken de vertaalslag naar de werksituatie van de deelnemers. In de training wordt actief ge-experimenteerd en geoefend. Iedere deelnemer weet daardoor na de training waarom en hoe en kan en zal het ook daadwerkelijk toepassen.

Meer informatie over de training gastvrijheid in de zorg, een vrijblijvende kennismaking of direct een voorstel?

Kunnen wij je helpen met een training voor je team? Bel 079 323 82 62 of mail ons voor een vrijblijvende afspraak en vind uit hoe wij jouw trainingswens kunnen vervullen. Direct aanvragen kan natuurlijk ook.

Maak een feestje van je werk!